Thursday 15 August 2013

DOA UNTUK MESIR.



Amat sedih dan mendukacitakan melihat saudara-saudara kita dibunuh dan diperlakukan dengan penuh zalim oleh puak perampas lagi zalim di Mesir. Adakah mereka yang membunuh umat Islam akan selamat??? Tidak sama sekali, mereka tidak akan terselamat dari balasan ALLAH Azza Wa Jalla. Hidup mereka tidak akan aman InsyaALLAH. Ya ALLAH selamatkanlah saudara-saurara kami di Mesir dan hancurkanlah si pembunuh umat Islam. Amin.

Di dunia mereka nampak seperti samseng dan kononya gagah dengan senjata, tetapi mereka yang zalim tidak akan terlepas dari balasan ALLAH Azza Wa Jalla.

Allah SWT berfirman (Maksudnya) ;


“Dan barang siapa yang membunuh seorang mu’min dengan sengaja maka balasannya ialah Jahanam, dia kekal di dalamnya dan Allah murka kepadanya, dan melaknatinya serta menyediakan azab yang besar baginya.” (An Nisa: 93)



Beginilah keadaan jenazah-jenazah umat Islam yang tersusun di dalam Masjid menurut sumber dari Facebook Dr. Muhammad Salah.

Menurut maklumat dari Facebook Dr. Muhammad Salah lagi, Masjid Rabeah aladawiah ini dibakar untuk menutup bukti kekejaman mereka. Masjid dibakar bersama jenazah-jenazah umat Islam yang dibunuh.

Marilah kita melakukan Qunut Nazilah dan terus menerus berdoa mudahan ALLAH menyelamatkan umat Islam di Mesir dan di seluruh dunia serta menghancurkan musuh-musuh Islam di seluruh dunia.


Abu Umair 15/8/2013

No comments:

Post a Comment